úterý 9. září 2014

Přiznání batolete

Téměř rok a půl života... Za tu dobu se naučila lézt, sedět, chodit, jíst a pít, komunikovat, naslouchat, smát se, hysterčit, hrát si. Vyrostla o 30 cm a nabrala 8 kilo. Neuvěřitelná moc času se u zrození nové bytosti projevuje obzvlášť výrazně a vy vnímáte, jak se z vašeho uzlíčku velmi rychle stává človek s vlastní osobností.

Foto by Lukáš Hausenblas - http://www.lukashaus.cz/

Jaké dojmy ale za ten rok a půl života nabralo naše malé batole:

- Opakuji vše, co dělá máma a táta. Když mě tatínek minule plácl přes ručičku, protože jsem sahala do zásuvky, tak jsem ho plácla na oplátku také.

- Mám své oblíbené plyšáky a ty nikdy nikomu nepůjčím. Proč? Protože jsou MOJI!

- Tatínkovi říkám "táta" už od 13 měsíců. Mamince říkám "máma", ale vlastně tím myslím i to, že mám hlad. Je to přeci logické - máma = jídlo už od mého narození.

- Rodiče mě neustále nutí, abych dělala něco čemu říkají "čuču" a "kaká" do takové malé misky. Vůbec nějak nechápu proč, ale ta věc je alespoň fajn hračkou, do které ukládám své malé plyšáčky.

- Jezení je moje úplně nejoblíbenější činnost. Kdyby mi to rodiče dovolili, žužlala bych něco celý den. I tak mě ale vždycky hodně pobaví házet třeba s rajčetem o zeď nebo rozmáznout jogurt našim pejskům do kožichu.

- Když je řeč o pejscích - když jsem byla menší, utíkali přede mnou, protože jsem je občas přátelsky zatahala za uši. Teď zas za mnou všude chodí. Asi tuším proč - s každým jídlem se s nimi totiž podělím.

- Když se mi něco povede, vždycky si za to sama zatleskám a ráda bych, aby totéž udělali i ostatní.

- Hodně se směju, tančím, tleskám ručičkama a nadšeně halekám. Ze života mám totiž neskutečnou radost a jsem ráda, že jsem na světě :-)

Foto by Lukáš Hausenblas - http://www.lukashaus.cz/

9 komentářů:

  1. Není nad to sledovat jak to škvrně roste a všechno jí zajímá :)
    Myslím, že je to napsané dost výstižně - jako by to napsala sama maruš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Spokojené dítě je ve chvíli, kdy má spokojené rodiče :) A to má Puntíček každopádně :)

    OdpovědětVymazat
  3. V takových krásných šatečkách je na těch fotkách, to je fakt úžasný :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujeme! To jsme byli zrovna na svatbě, tak byla naše malá vyfiknutá :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)