úterý 2. září 2014

Přednášky z TEDu, která vám změní pohled na věc

Přesně před rokem jsem dodělala školu a už dlouho mám pocit, že mi přednášky, zapisování si do sešitu a hlavně dozvídání se nových věcí hodně chybí. Samozřejmě, že když jsem se měla učit na zkoušky nebo státnice tak jsem si přála, abych školu už měla hotovou. Jak to tak ale bývá, jakmile něco z vašeho života zmizí, začne se vám po tom časem stýskat.

Ještě že existuje TED, kde si denně doplňuji svou touhu dozvídat se nové informace :-)

Napadlo mě, že bych s vámi posdílela pro mě nejzajímavější přednášky, které mi pomohly chápat danou problematiku z jiného úhlu pohledu. Záměrně také vybírám pouze ty přednášky, které lze načíst s českými titulky.


The puzzle of motivation - Dan Pink (zde s titulky přímo z TEDu)

O motivaci a o tom, jestli je metoda "cukr a bič" opravdu vždy účinná.


Your body language shapes who you are - Amy Cuddy (zde s titulky přímo z TEDu)

O tom, jak může řeč těla ovlivnit naše vnitřní pocity a vnímání sama sebe.


I got 99 problems - Maysoon Zayid (zde s titulky přímo z TEDu)

Maysoon má obrnu, je Palestinka žijící v USA a žena vystupující v komediální stand-up show... Koukněte, co z toho vyleze. Určitě se nasmějete :-)


Nature. Beauty. Gratitude. - Louie Schwartzberg (zde s titulky přímo z TEDu)

Video, které vás povznese, nadchne a díky němuž si uvědomíte, jak je svět krásný :-).




Máte nějaké oblíbené přednášky z TEDu nebo jiného zdroje? Sem s nimi :-)

4 komentáře:

  1. Přesně vím o čem mluvíš, ze školy jsem tři měsíce a jsem na tom úplně stejně. A teď se jdu kouknout na všechna ta videa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)