pondělí 10. března 2014

V jarním módu

Je to tady! Fakt to vypadá, že jaro letos přišlo dřív a můžeme proto klidně uklidit zimní sněhule, kabáty, čepice a rukavice do skříně. A to já samozřejmě velmi ráda udělám, protože každoročně, jakmile se jen trochu oteplí, vytahuji balerínky, šaty a svetříky, abych se už konečně nemusela tahat s těmi obrovskými kusy oblečení (někdy bohužel kabát opětovně vytahuji, když zjistím, že je po ránu ješě stále několik stupňů pod nulou nebo když začne nečekaně na začátku dubna sněžit).

Tady je několik nových jarních kousků z mého šatníků:

Extra veselé růžové Kedsky z Urbanlux.cz.


Kočičí ňuchňací mega svetr z Asos.com:



Bílý, jarní, svěží světřík z F&F:



Mikino - bundička z Vero Mody:



Puntíkaté tričko Lindex z řady Holly&White:



Teplé měsíce ale miluju nejen proto, že je nádherně a ven můžu vyběhnout jen v žabkách a šatech, ale také proto, že se mi najednou výrazně rozšíří prostor k žití - náš balkón se v podstatě promění v jídelnu, kde snídáme, obědváme i večeříme a někdy tam až do noci vysedáváme a na zahradě můžeme grilovat, válet se na trávníku nebo pracovat (wifi má dneska už vážně dobrej dosah :-).

No a není lepší pocit, než když cítíte, že po té úmorné zimě je jaro konečně tady - dny se prodlužují, slunce má jiný úhel svitu a hřeje a vzduch má takovou zvláštně zemitou vůni. Ten pocit stojí za to a vlastně jsem strašně ráda, že žiju v zemi, kde se roční období střídají a můžu se těšit z příchodu jara.

Další věc, kterou začínám oceňovat na teplých měsících pochopí asi jen rodiče malých dětí. Konečně je tady totiž období, kdy nemusíte kroutící se miminko navlékat do stopadesáti vrstev, čepičky a rukaviček. To si totiž, milí nerodiče, neumíte představit ten záhul a nervy, než to malé hádě konečně oblečete a můžete vyrazit ven. Pocházka se tak člení na 3 fáze, se kterými musíte časově počítat:

1) Druhý porod aneb mission impossible navlečení měňavky do teplých oblečků- zabere vám cca 20 minut času.

2) Procházka aneb neustálá kontrola, jestli miminko nemá čepičku přes oči nebo jestli si nestrhlo rukavičky.

3) Vysvlečení háděte z kůže aneb "chyť mě, když to dokážeš a ještě při tom ze mě zkus servat všechny ty vrstvy" - zabere vám dalších 20 minut.

... jinými slovy - připrava na procházku a samotná procházka vám v zimě zabere téměř celé odpoledne. Naproti tomu na jaře a v létě jen vyletíte s vyletněným miminkem ven jako pták a je vám prostě hej :-)

MILUJU jaro!

... a tady ještě Coldplay a Shiver - tak nějak se na jaře ráda vracím k hudbě, kterou jsem poslouchala dřív :-)



Jak vás ovlivňuje příchod jara?

4 komentáře:

  1. Pěkné věci :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek, pobavila jsem se :) Já jako nerodič toto opravdu neznám, ale alespoň se mi o tom hezkky čte :-)

    Jinak jaro mám moc ráda, už nosím balerínky a tenisky, chodím si ve vestě a je mi prostě fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Teress, děkuji za Tvůj milý komentář :-) Jaro je nejlepší! Užívej si ho a měj se skvěle :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :-)