sobota 15. února 2014

#InstaDay u Puntíků

Pátek byl obzvlášť vydařený den. Hrozně moc se totiž těším z toho krásného počasí a to pak mám od rána úplně jiný elán, než když je celý den zataženo. Je to vlastně zvláštní, jak je člověk ovlivnitelný tím jestli je hezky nebo ošklivo... Já teda rozhodně.

Každopádně my tři jsme se měly od rána skvěle a zde je několik momentek našeho super pátku :-)


Když je venku takové krásné "jaro" tak to i ta práce jde lépe od ruky :-)


Můj a Puntíčete oběd (můj je ten vlevo :-). Jsem teď trochu posedlá ztraceným vejcem a dost se to odráží na mých jídlech. Nějaký recept se ztraceným vejcem tady na blogu v nejbližší době přistane. Jinak, jestli to někoho zajímá, tak Puntíče má hovězí maso s batáty a mrkví.


Slunce nad hlavou a modrá obloha... Nejideálnější podmínky na procházku v přírodě.


... a večer nějaký ten sport. S přítelem jsme začali opětovně pravidelně lézt na umělé stěně a zatím nás to hodně baví. Chodíme na Big Wall vedle O2 Areny a mohu ji vřele doporučit. Nejsou tam takové návaly, jako třeba na smíchovské stěně, a cesty jsou tam parádní. Stěna má navíc až 20 metrů na výšku, takže se v cestách fakt docela protáhnete :-) Také musím říct, že od té doby, co velkou část dne pronosím naše již skoro 9 kilo těžké miminko, tak mě hodně bolí záda, nicméně po lezení je to mnohem lepší a svaly se mi krásně uvolní.


Není nad to dát si pořádnou večeři po osmé večerní :-) Losos s batáty a salátem a k tomu sklenička prosecca s jahodou, mňňňam!

Tenhle blogpost mi připomněl film Life in a Day, který je sestřihem videí z YouTube lidí po celém světě. Trailer mě vždycky dostane!



Takže jaký byl ten váš den? :-) 

Mějte se skvěle.

2 komentáře:

  1. Teda ty zápisníky na rpvní fotce jsou přenádherný.Odkud je máš? Jinak můj páetk byl taky suprovej. Byla jsem po škole v zoo a pak ve vinárně na skleničce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za komentář. To vypadá, že ses v pátek tedy taky měla parádně :-) to je super. Jinak diář a blok jsou z Paper Chase - mám je dovezené z UK - v ČR bohužel nemají zastoupení. Koukni na ty nádhery na http://www.paperchase.co.uk/

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :-)