čtvrtek 9. ledna 2014

V čem si právě frčím - leden

Slevy
Jsou všude!!! Tak jsem vyrazila a ulovila několik super kousků s parádní slevou. Připravuji post o tom, co jsem si zase nakoupila :-)


Orange is the New Black
Seriál z produkce on-line televize Netflix (která stojí například také za již zmiňovanou sérii House of Cards) o ženě, která je nucená jít na 13 měsíců do vězení za čin, který spáchala před 10 lety. Seriál je vtipný a chvílemi hodně šokující a drsný (určitě není vhodný pro děti a mládež), ale opět jde o návykovou záležitost, kterou budete chtít od prvního dílu zkouknout až do konce :-)


The Sound You Need
Díky bratránkovi Michalovi jsem se stala závislou na remixech z kanálu The Sound You Need. Originál songy mě až tak neberou, ale zremixované verze například od Zwette jsou dokonalé. 



Fotky
V posledné době mě zrelaxuje prohlížet si fotografie přírody, zvířat a lidí. Obzvlášť mě zaujaly fotky National Geographic (zde - klik) nebo zamrzlých majáků (zde- klik). Prostě nádhera!!!

Zdroj obrázku: http://twistedsifter.com/

Krásné fotky, zajímavé recepty a hezké povídání k tomu. Nádherný blog Manger, který je pro mě velkou inspirací (zde - klik).

... a v neposlední řadě si nyní nejvíc frčím v běhaní a dohlížení na naší malou rebelku, která už leze a dovadí a rozhodně není možné ji nechat jen na chvílí bez dozoru :-)


Co v poslední době baví/zaujalo vás?

2 komentáře:

  1. Jop slevy jsou supr!!!!Už sem si pořídila hodně věciček za zlomky cen.Můžu se zeptat odkud máš ten svetr s hvězdama na prvním fotce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, svetr je Terranovy a stál jen 150,-. To je fakt málo, takže jsem do něj šla :-).

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :-)