čtvrtek 2. ledna 2014

Mangové smoothie s kokosovým mlékem

Nejsem snídaňový typ. Někdy se mi dokonce jen z představy, že bych měla pozřít před 8 hodinou ranní nějakou pevnou stravu, děla šoufl. Nicméně jsem si dobře vědoma, že snídaně je nejdůležitější jídlo dne, které vás má nastartovat na celodenní kolotoč. Pro mě je tedy snídaňovou alteranativou smoothie, které je z ovoce, jogurtu, mléka (kravského, kokosového, mandlového) a medu a zároveň to není kus nějakého žvance, který by mě po ránu zadusil...

Mým oblíbeným ranním koktejlem je mangové nebo banánové smoothie, do kterého patří jen několik surovin a stačí pak udělat v mixéru jen vzzzzm vzzzzm a je hotovo.


Na 2 sklenice mangového smoothie s kokosovým mlékem budete potřebovat:
- 1 vyzrálé mango (stejně chutné smoothie je ze 2 banánů)
- 200 ml kokosového mléka
- 4 lžíce bílého jogurtu
- 1 lžíce medu
- Pár kapek limetkové šťávy
- Asi 2 dcl sklenička naplněná ledem (můžete vynechat, ale led udělá smoothie zajímavější a na ledové variantě si pochutnáte hlavně v létě - uáááá už aby bylo léto :-))

Jak na to:
Prostě všechny ty ingredince vemte a v mixéru pořádně roztočte. Na závěr přidejte ještě pár kapek limetky. Toto smoothie je chuťově zajímavé a vynikající díky kokosovému mléku a jogurt a ovoce vás nasytí na celé dopoledne.


Jinak ještě malý tip - mixér se po tomto počinu nejlépe umyje tak, že ho naplníte až pod okraj vodou s jarem a dáte tomu ještě jednu točitou rundu dokud nejsou stěny mixéru čisté. Pak ho ještě opláchněte vodou a máte uklizenou :-)

Na zdraví :-)

2 komentáře:

  1. To je přesně pro mě, já ty snídaně taky nemusím :) ale skvělý tip na čištění mixéru. To by mě nenapadlo a přitom je to tak dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo taková vychytávka, na kterou přišel můj přítel. On vždycky vymyslí nějaké vtipné zjednodušení... Plánuju, že na jeho vychytávky asi napíšu post :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :-)