čtvrtek 7. listopadu 2013

V čem si frčí šestiměsíční Puntíče

Naší malé holčičce bude příští týden šest měsíců a je toho hodně, co jí baví, má ráda a sluší jí. Zde je seznam toho nejdůležitějšího a nejaktuálnějšího + tipy na věci/oblečky/aktivity, které by mohlo ocenit i vaše miminko :-)

1) Džínové lacláčky - Marks and Spencer - pro tohle počasí, kdy ještě není mráz, ale zároveň už fouká a je chladno, jsou tyto kalhotky alá krteček ideální. Navíc mají praktické rozepínání, roztomilé výšivky a jsou celkově k sežrání, a to určitě na každém miminku :-)

2) Šatičky a legínky proužek/puntík - Little Me - Tyto nádherné šatičky mi přivezla kamarádka z USA. Značku Little Me bohužel v Čechách nenajdete, ale jejich e-shop má mezinárodní doručování. Vážně tedy uvažuji, že tam objednám něco z těch nádherných oblečků (koukněte zde).

3) Natahovací vosa - Sassy - Tuto natahovací vosu má Putníče již od tří měsíců, ale teprve nyní ji dokáže ocenit a když ji natáhne a začne bzučet, směje se na celé kolo.

4) Dupačky Next - Next má, dle mého názoru, na Českém trhu ty nejkrásnější a nejkvalitnější oblečky pro děti. Navíc většinou nabízejí tři dupačky nebo bodýčka za výhodnou cenu.

5) Kousátka - Puntíčeti si to dásničkama razí zuby... A je to velké trápení, jak pro miminko, tak pro maminku s tatínkem. Co však tu bolest trochu zmírňuje jsou kousátka s gelem, která když dáte do lednice, tak vydrží pak dlouho chladná a příjemná na kousání.

6) Hipsterský svetřík - Lindex - To, že má můj oblíbený Lindex i oblečení pro miminka, pro mě byl velký objev a hned jsem tam nakoupila několik super kousků. Nejoblíbenější a do podzímního počasí nejvhodnější je tento krémový svetřík, ve kterém je naše Puntíče za největší frajerku. A mimochodem, mít ho v mojí velikosti, okamžitě do něj jdu také :-)

7) Sebamed - Vyzkoušeli jsme už různé značky dětské kosmetiky, ale nakonec jsem usoudili, že nejlepší je Sebamed. Voní totiž jako miminko. Vždycky, když jsem si dříve chovala nějaké cizí miminko, tak jsem si myslela, že to je jejich přirozená vůně... Nikoliv, je to Sebamed :-). Jejich krémy, šampony, sprchové gely a mastičky jsou navíc hypoalergenní.

8) Plyšové knížky - Tyto barevné látkovo-plyšové, šustící/zvonící/pískací knížečky jsou k nezaplacení. Děťátko si s nimi vyhraje, zvídavě si prohlíží obrázky a zkoumá textury stránek. Navíc mě vždy neskutečně pobaví pohled na to malé miminko, jak leží a listuje si v knížce, jako dospělý člověk :-)


9) Tapeta s ovečkama - Lavmi - Lavmi má úžasné tapety, a to nejen s dětskými vzory. Když jsme vybavovali miminku pokojíček, byly proto jasná volba pro vytapetování jedné stěny. Puntíče je z oveček úplně u vytržení a dokáže je upřeně pozorovat a zkoumat dlouhou dobu. Tapeta je navíc omyvatelná, což se bude v budoucnu také hodit :-). Podívejte se na Lavmi e-shop nebo zaskočte do pražské prodejny na Vinohradské nebo ve Zlatnické.



10) Plavání - včera jsme začali navštěvovat kurz plavání s kojenci. Puntíče bylo v bazénu ze začátko na rozpacích, vypadala, jako by říkala: "Sakra, co jste si to na mě zase vymysleli!", ale po několika minutách už si vodu užívala a smála se od ucha k uchu. Paní lektorka plaveckého klubu Delfínek byla moc milá, trpělivá, veselá a velmi návodně vysvětlovala každý cvik. Na příští hodině začneme nacvičovat plavání pod vodou a už teď se nemůžu dočkat. Koukněte na video plavajících kojenců, přijde mi to úplě zázračné :-)


11) Jak jsem již zmínila výše, Puntíče trápí rostoucí zoubky, s čímž se pojí i neklidný spánek a usínání. Pro uklidnění miminka jsem zkoušela různé metody - chování, zpívání, opětovné krmení nebo přebalení, ale nic nezabralo na více, jak několik minut. Tak jsem si zagooglila a někde se dočetla, že pomáhá ukolébání takzvaným White Noise. Jde o monotónní zvuk, který má mít až meditační efekt a na dítě má uklidňující vliv... Opravdu to zabírá, nejen na miminko (já bych teď ale usnula i u dechovky :-).


Pozdravy od Puntíčete :-)
Mějte se fajn.

1 komentář:

  1. Jo, tak to naše frňule si zase frčí v předškolních tilkách , které dostala po naší starší dcerce a myslím si, že se ji to hodně líbí :) No a nové oblečení pak budem pořizovat asi ze sekáče, protože proč bychom pořizovali nové, když je toho na světě už tak dost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)